Even afstand nemen…

Het is zo vanzelfsprekend: logistiek.

Thuis, wanneer een meubelzaak een wandmeubel aflevert en opbouwt. In de supermarkt, waar juist die diepvriesmaaltijd die zo goed smaakt in het schap ligt. Of wanneer de auto een beurt krijgt. Maar iedereen kent ook uitverkochte producten, overtollige voorraden en de hele dag wachten op de verwarmingsmonteur. Producten worden steeds meer een dienst. Hoe voorkom je overvolle magazijnen, onnodige afprijzingen, uit de pan rijzende transportkosten en bovenal klanten die uw onderneming de rug toekeren. Succesvoorbeelden van Procter&Gamble, Nokia, Apple, Wal-Mart, het Amerikaanse leger en Zara, maar ook van Nederlandse bedrijven als DAF, KLM Maintenance & Engineering en Heineken laten zien dat logistiek ook prima kan werken. Die ondernemingen hebben hun supply chain perfect afgestemd met hun strategie. Deze kritische columns u daarbij helpen…

Simacan biedt hulp bij de laatste (kilo)meters

Simacan is een samenwerking met de Cornelissen Groep aangegaan voor verdere ontwikkeling van vervoerdersspecifieke behoeften op cloudplatform voor digitale samenwerking in transport en logistiek. Onderdeel van de samenwerking is het verder ontwikkelen…

U bent geen direct belanghebbende. Pech gehad!

De gemeente bedenkt steeds weer nieuwe regels. Recent nog voor de Biro’s, terrasuitbreidingen, shared spaces, snorfietsen en fietstaxi’s. Vrij simpel. Die regels zijn er om de stad leefbaar en veilig te houden.…